DSC05014.JPG

There is always some madness in love. But there is also always some reason in madness.
- Friedrich Nietzsche (1844 - 1900), "On Reading and Writing"


what's the odds of one's braces break and gum swollen at the same time?

I HATE TUESDAY.

FYP SUCKS BIG TIME!
PRESENTATION ON NEXT THURSDAY.
GOOD LUCK TO ME.


*** *** *** *** *** ***

Howl - Love u

一直傳來熟悉的香味
吹拂過你身邊的風
可能現在正從我身邊吹過
在我心中
 .
 .
Love you 當我想起你
現在重新緊閉上眼
我愛你 若是你眼中只有我
 .
 .
就連天上的星光 我都會帶給你
我愛你 若是能傳達我這樣的心意
我愛你 若是能夠告訴我你的心意
 .
 .
Love you ...
愛你 ...


话说当我知道这歌词后
我是还蛮感动的
可怎么你会那么认为我不喜欢你呢
爱留下香气
呵呵呵

arrow
arrow
    全站熱搜

    reginana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()